Advertisement

ספיר ברמן שופט : ספיר ברמן עשתה היסטוריה אני מקבלת תגובות מטורפות ספורט 5 : שופטת ליגת העל ספיר ברמן שעוברת הליך התאמה מגדרית מקיימת היום (שלישי) מסיבת עיתונאים עם נציגי ההתאחדות לכדורגל.

ספיר ברמן שופט : ספיר ×'רמן עשת×" ×"יסטורי×" אני מק×'לת ת×'ו×'ות מטורפות ספורט 5 : שופטת ליגת העל ספיר ברמן שעוברת הליך התאמה מגדרית מקיימת היום (שלישי) מסיבת עיתונאים עם נציגי ההתאחדות לכדורגל.. שופט הכדורגל שגיא ברמן חשף היום (שלישי) במסיבת עיתונאים מיוחדת כי הוא נמצא בעיצומו של תהליך ההתאמה המגדרית. איזה טירוף, לא יכולתי לדמיין דבר כזה. כמו כל שופטת, היא פשוט מתלבשת בחדר הלבשה אחר" דפים בקטגוריה שופטי כדורגל ישראלים. ספיר ברמן והדרישה לשופטים מחול בדרבי.

בצעד אמיץ ומעורר השראה, יודיע ביום שלישי השופט שגיא ברמן: ספיר ברמן היא השופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בכדורגל הישראלי. כבר כמה חודשים שספיר לוקחת הורמונים במטרה להפוך. ספיר ברמן היא שגיא ברמן לשעבר. הערב (חמישי) שופט הכדורגל שניר לוי התחתן, כל עולם הכדורגל הגיע עד לבאר שבע לחגוג ביחד איתו.

ש×'יא ×'רמן מ×
ש×'יא ×'רמן מ×"×'ר לראשונ×" על ×"×"חלט×" ל×"פוך לאיש×" ושמ×" ספיר ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
כמו כל שופטת, היא פשוט מתלבשת בחדר הלבשה אחר" ספיר ברמן והדרישה לשופטים מחול בדרבי. עמוד הבית ההתאחדות איגוד השופטים ברמן ספיר ברמן ספיר. ספיר ברמן, השבוע במשחק ליגת העל. ספיר הפכה לשופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל, ומהבודדות בעולם. בצעד אמיץ ומעורר השראה, יודיע ביום שלישי שופט הכדורגל שגיא ברמן במסיבת עיתונאים היסטורית של ההתאחדות לכדורגל: הרון הרון על שופט הכדורגל שגיא ברמן, שסיפר במסיבת עיתונאים על החלטתו לעבור תהליך של שינוי מגדרי • יישר כוח! ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה:

ברמן (מקרית ביאליק) עשתה היסטוריה במדינה.

דפים בקטגוריה שופטי כדורגל ישראלים. באיגוד השופטים הבהירו שהם תומכים בצורה מוחלטת במהלך: ברמן הודיעה ששינתה את שמה לספיר. אינסטגרם אתמול, שלישי, קיבלה ברמן את השיבוץ למשחק בין הפועל חיפה לביתר ירושלים, בו תשמש כשופטת ראשית כבר ביום ראשון הקרוב, באיצטדיון סמי עופר בחיפה. שמה הפרטי החדש של ברמן הוא ספיר. דניאל בר נתן שופט את מכבי והפועל תל אביב למרות שהוא גר בתל אביב, אז גם ספיר ברמן יכולה לשפוט את הפועל חיפה 13 שנים אחרי שסיימה שם לשחק בקבוצת נערים ג' או משהו. ספיר ברמן היא השופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בכדורגל הישראלי. שופט הכדורגל שגיא ברמן חשף היום (שלישי) במסיבת עיתונאים מיוחדת כי הוא נמצא בעיצומו של תהליך ההתאמה המגדרית. תודה רבה לכולם על כל התמיכה וההכלה ובעיקר לחברי למקצוע. החלטתי להפוך לאישה, מהיום קוראים לי ספיר. ספיר ברמן, השבוע במשחק ליגת העל. נעמוד מאחוריה בכל צעד לאורך הדרך. שופט הכדורגל שגיא ברמן, השופט בליגת העל, עובר בימים אלה הליך להתאמה מגדרית, וביקש שיפנו אליו בלשון נקבה.

בתחילת דרכי לא ידעתי לתת לזה שם, לא ידעתי איך לקרוא לזה, אבל תמיד הייתה משיכה לצד נשי וסוג של קנאה. שמה הפרטי החדש של ברמן הוא ספיר. ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה: אינסטגרם אתמול, שלישי, קיבלה ברמן את השיבוץ למשחק בין הפועל חיפה לביתר ירושלים, בו תשמש כשופטת ראשית כבר ביום ראשון הקרוב, באיצטדיון סמי עופר בחיפה. שופט הכדורגל שגיא ברמן, השופט בליגת העל, עובר בימים אלה הליך להתאמה מגדרית, וביקש שיפנו אליו בלשון נקבה.

ספיר ×'רמן ו ור×
ספיר ×'רמן ו ור×" ×'תמונת ×"שנ×" סיכום ער×' מר×'ש from photo.one.co.il
בצעד אמיץ ומעורר השראה, יודיע ביום שלישי שופט הכדורגל שגיא ברמן: גם פאני בוזגלו הגיעה יחד עם בן הזוג אושרי כהן, שם הזוג הנוצץ פגש את השופטת ספיר ברמן. ספיר, כמו כל שופט או שופטת אחרת שמגיעים לסגל הבכיר, תימדד על סמך הביצועים והדרישות, וככל שהיא תעמוד בסטנדרטים, אז כשופטת, בעונתה השנייה בליגה. קולגה של ברמן לשיפוט סיפר ל"כאן חדשות": כבר כמה חודשים שספיר לוקחת הורמונים במטרה להפוך. כמו כל שופטת, היא פשוט מתלבשת בחדר הלבשה אחר" הרון הרון על שופט הכדורגל שגיא ברמן, שסיפר במסיבת עיתונאים על החלטתו לעבור תהליך של שינוי מגדרי • יישר כוח! אבל לצד זה שהייתי שופט כדורגל גבר, כל הדרך הרגשתי אישה.

ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה:

מחרתיים תכנס מסיבת עיתונאים עם נציגי ההתאחדות לכדורגל. עכשיו, כשהיא בחוץ, יש לה ביטחון גדול במה שעשתה, סיפר שופט בכיר בליגת העל, היא לא מסתירה כלום, מתגאה באיפור שלה, בשיער. כבר כמה חודשים שספיר לוקחת הורמונים במטרה להפוך. הערב (חמישי) שופט הכדורגל שניר לוי התחתן, כל עולם הכדורגל הגיע עד לבאר שבע לחגוג ביחד איתו. איזה טירוף, לא יכולתי לדמיין דבר כזה. ספיר ברמן היא שגיא ברמן לשעבר. • מבזק הספורט של הרון הרון. שופט הכדורגל שגיא ברמן חשף היום (שלישי) במסיבת עיתונאים מיוחדת כי הוא נמצא בעיצומו של תהליך ההתאמה המגדרית. וזה היה שם לצד זה שאני שופט/שופטת כדורגל אני מרגישה בדרך אל המשחק אישה, זה היה כל הזמן וזה עיכב את ההחלטה שלי להיחשף, אבל בסופו של דבר הגעתי למסקנה. ספיר ברמן והדרישה לשופטים מחול בדרבי. החלטתי להפוך לאישה, מהיום קוראים לי ספיר. ספיר ברמן היא השופטת הטרנסג'נדרית הראשונה בכדורגל הישראלי. ברמן (מקרית ביאליק) עשתה היסטוריה במדינה.

ספיר ברמן והדרישה לשופטים מחול בדרבי. בליגת העל, אין הבדל בין שופט לשופטת. וזה היה שם לצד זה שאני שופט/שופטת כדורגל אני מרגישה בדרך אל המשחק אישה, זה היה כל הזמן וזה עיכב את ההחלטה שלי להיחשף, אבל בסופו של דבר הגעתי למסקנה. מתוך האתר הסיני sportcn (ספורט סין) במשך שנים היה שגיא ברמן שופט די אלמוני שעשה דרכו אט אט במעלה הליגות בישראל. ביום שלישי הקרוב בשעה 12:00 נקיים מסיבת עיתונאים עם שופט הכדורגל שגיא ברמן שהחליט באומץ רב על הליך לשינוי מין לנקבה.

ציון ×
ציון ×"רך ×"יסטורי ספיר ×'רמן × ×™×"ל×" את ×"משחק ×'ין ×"פועל חיפ×" ל×'ית ר ירושלים אתר ×"×—×"שות ×"×'ר from www.davar1.co.il
ספיר, כמו כל שופט או שופטת אחרת שמגיעים לסגל הבכיר, תימדד על סמך הביצועים והדרישות, וככל שהיא תעמוד בסטנדרטים, אז כשופטת, בעונתה השנייה בליגה. ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה: תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה, חששתי שהחברה לא תקבל אותי אחרי שלפני כמה ימים חשפה שהחלה בהליך להתאמה מגדרית, שופטת הכדורגל ערכה מסיבת עיתונאים: דניאל בר נתן שופט את מכבי והפועל תל אביב למרות שהוא גר בתל אביב, אז גם ספיר ברמן יכולה לשפוט את הפועל חיפה 13 שנים אחרי שסיימה שם לשחק בקבוצת נערים ג' או משהו. בליגת העל, אין הבדל בין שופט לשופטת. עכשיו, כשהיא בחוץ, יש לה ביטחון גדול במה שעשתה, סיפר שופט בכיר בליגת העל, היא לא מסתירה כלום, מתגאה באיפור שלה, בשיער. דפים בקטגוריה שופטי כדורגל ישראלים. קולגה של ברמן לשיפוט סיפר ל"כאן חדשות":

החלטתי להפוך לאישה, מהיום קוראים לי ספיר.

בסופו של דבר הגעתי למסקנה שאני לא יכולה להסתיר את זה יותר ושאני מתחילה להרגיש מבפנים שזה כבר לא בשליטתי. החלטתי להפוך לאישה, מהיום קוראים לי ספיר. דניאל בר נתן שופט את מכבי והפועל תל אביב למרות שהוא גר בתל אביב, אז גם ספיר ברמן יכולה לשפוט את הפועל חיפה 13 שנים אחרי שסיימה שם לשחק בקבוצת נערים ג' או משהו. היא לא מסתירה כלום // צילום: נעמוד מאחוריה בכל צעד לאורך הדרך. שופטת ליגת העל ספיר ברמן שעוברת הליך התאמה מגדרית מקיימת היום (שלישי) מסיבת עיתונאים עם נציגי ההתאחדות לכדורגל. אבל לצד זה שהייתי שופט כדורגל גבר, כל הדרך הרגשתי אישה. ספיר הפכה לשופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל, ומהבודדות בעולם. עמוד הבית ההתאחדות איגוד השופטים ברמן ספיר ברמן ספיר. דפים בקטגוריה שופטי כדורגל ישראלים. תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה, מגיל מאוד צעיר. וזה היה שם לצד זה שאני שופט/שופטת כדורגל אני מרגישה בדרך אל המשחק אישה, זה היה כל הזמן וזה עיכב את ההחלטה שלי להיחשף, אבל בסופו של דבר הגעתי למסקנה. דף קטגוריה זה כולל את 12 הדפים הבאים, מתוך 12 בקטגוריה כולה.

Posting Komentar

0 Komentar